Najdražja nagrada

Dobila sem nagrado LIEBSTER AWARD, katere ime sploh ne vem, kaj pomeni (ravno se učim odvisnike z eno osnovnošolko in z enim gimnazijcem; lahko bi jima dala tegale v analizo 🙂 ).

Stric Gugl pravi “nadražja nagrada”.

Pa saj mi je res draga.

Lepo poboža mojo dušico.

Tina, ki surfaš/šivaš za nas, hvala ti!

Ups, šele pri finiširanju tega zapisa, sem opazila, da me je nominirala tudi Pika.

Hvala, Pika!

Da bom fer, bom odgovorila še na tvoja vprašanja 🙂 in to bo moja najdaljša objava vseh večnih časov!

Torej, ta nagrada je v bistvu eno tako simpatično verižno pismo.

Pravila so taka:

1. Zahvali se osebi, ki te je nominirala in objavi povezavo do njenega bloga. (Tina, Pika, hvala še enkrat.)
2. Navedi 11 dejstev o sebi.
3. Odgovori na 11 vprašanj, ki ti jih je zastavil nominator. (Hecna beseda; nominator, ne?)
4. Z Liebster Award nagrado nominiraj 11 drugih blogerjev, ki imajo manj kot 200 spremljevalcev. (Kako naj vem, koliko spremljevalcev ima kdo?)
5. Sestavi 11 vprašanj, na katera bodo morali tvoji nominiranci odgovoriti. (Težka, težka, težka naloga!)
6. Nominirancem na njihovem blogu napiši komentar in jih obvesti, da so bili nominirani.

11 dejstev:
1. Pri branju knjige/revije/časopisa, mi grejo strašno na živce pravopisne napake. Najbolj me znervirajo odvečne vejice. Pa ne pravim, da sem jaz popolna, kar se tega tiče …
2. Imam brezžično miško, ki počasi odpoveduje poslušnost.
3. V srednji šoli sem si sama naredila luknjo v uhelj.
4. Strašno mi je všeč Ellen Degeneres.
5. Ne maram, da mi kukajo v lonec, ko kuham.
6. Pri tipkanju zemšam čkre v besadeh. Kako se temu reče?
7. Nekoč sem zbirala znamke.
8. Nagnjena sem k hranjenju vseh sort “prčkarij”.
9. V avtu poslušam Val202. Ali pa Metallico.
10. Smrčim.
11. Ne maram pospravljanja.
Odgovori na Tinina vprašanja
1. Kako kavo najrajši piješ?
črno, kratko
2. Kateri je tvoj najljubši kraj?
Gorjansko, kraj, kjer sem preživela otroštvo.
3. Če bi se lahko vrnil v preteklost, kaj bi spremenila pri sebi, če sploh kaj?
Najbolj si želim, da pred davnimi leti ne bi prizadela drage prijateljice.
4. Kaj ti je ljubše; sladko ali slano?
Sladko!
5. Najljubši film?
Šund. Temple Grandin. (Ja, sta dva. Odvisno od razpoloženja.)
6. Katera barva oblačila prevladuje v tvoji omari.
Črna.
7. Brez česa “ne moreš” v vsakdanjem življenju?
Mislim, da sem malo odvisna od mobija. In od “paleo” palačink za zajtrk.
8. Katero prevozno sredstvo najpogosteje uporabljaš?
Avto. Žal.
9. Vzhodi ali zahodi?
Vzhodi.
10. Najpogosteje uporabljena beseda?
Ful?
11. Jopica ali pulover?
Pulover.

Odgovori na Pikina vprašanja:
1. Napišite 3 stvari, ki jih imate na “bucket listi” (kratko in jedrnato); koncert Bryana Adamsa z možem, izlet v London s prijateljico, petje v pevskem zboru
2. Kaj vas lahko sredi najhujše žalosti spravi v boljšo voljo? moj mož
3. Če bi že prišlo do tega, da bi morali se seliti v drugo državo, kam bi se selili (ni omejitev)? na Škotsko
4. Katerega športa bi se na tiho radi lotili, pa se ga kar ne? triatlona
5. Kaj je bila zadnja “neumnost”, ki ste si jo privoščili?  uf, dosti jih je … pojedla sem toliko datljev in mandljev, da me je bolel trebuh
6. Ko se nagrmadi smola, je nizek pritisk, megla ali nizki oblaki, so vsi tečni okoli vas … s čim “presekate”, se pocrkljate? s čokolado
7. Zadnja knjiga, ki ste jo prebrali/jo berete? Berem: Kava pri dišečem jasminu (Nataša Konc Lorenzutti)
8. S katerim znanim Slovencem bi želeli na večerjo? s Pižamo
9. Priporočite mi kak manj znani kraj v Sloveniji za izlet. Gorjansko
10. Pijete kavo ali ste bolj “tea-person” Oboje. Odvisno od razpoloženja.
11. Kaj najraje berete na blogih? o vsakdanjem življenju

11 blogerk/blogerjev (da ne bo diskriminacije) ((Vem, da nekateri igre ne bodo nadaljevali, a jim vseeno rada naredim reklamo. Ker so super!)):
11 vprašanj zanje:
Težkaaa! Bom kar malo kopirala vprašanja, ki sem jih dobila od Tine in Pike.
1. Najljubši film.
2. Brez česa “ne moreš” v vsakdanjem življenju?
3. Napiši 3 stvari, ki jih imaš na “bucket listi” (kratko in jedrnato).
4. Katerega športa bi se na tiho rad lotil, pa se ga kar ne?
5. Priporoči mi kak manj znan kraj v Sloveniji za izlet.
6. Zadnja knjiga, ki si jo prebral/prebrala?
7. Kateri letni čas je tvoj najljubši?
8. Na katere časopise in revije si naročena/naročen ali jih redno kupuješ?
9. Nosiš zapestno uro?
10. Gledaš poročila?
11. Če bi že prišlo do tega, da bi se morali se seliti v drugo državo, kam bi se  (ni omejitev)?
Veselo na delo 😀

6 thoughts on “Najdražja nagrada”

  1. Zelo me veseli dejstvo pod št. 10. Torej bova v LDN skupaj vlekli dreto. Ubogi najstnici 🙂

    Like

  2. Draga Mojca! Hvala ti za nagrado!
    Takšne objave zelo zelo rada berem, ker izvem en kup zanimivih ‘malenkosti’ o blogerjih, a se žal zelo zelo dolgo spravljam k pisanju. Upam, da mi tokrat prej uspe kot ponavadi (:

    Like

  3. Anita, bom počakala, sem potrpežljiva 😉
    AMPAK! Že dolgo nisi nič objavila! Kaj dogaja?

    Barbi, Vanja, pridni, sem z veseljem prebrala vajine odgovore…

    Enka, veselo bo, ni dvoma 😀

    Like

Leave a comment